torstai 22. lokakuuta 2009

Cancellaran Spessu, TDF-johtajan keltaisen. Detskuistahan ja hetkeen tartttumisesta se on kiinni tuo markkinointi





Fabian Cancellara's Tour de France road bike | Latest News | Cycling Weekly
Kun on maailmanmestari, Olympiavoittaja ja sattumoisin Tour de Francen johdossa, alkaa menestyssignaalien viestittäminen varusteissa olemaan vaikeaa. Keltainen on Mavic'in puolueeton huoltoauto tai skootteri, kengän väri ja koodi TDF-vanteissa. Keltainen on sponsoripankin Credit Lyonesin väri ja kun TDF:ää johtaa mikä tahansa tiimi iskee keltaisen värin kiima ja kaikki sreijataan keltaiseksi. Tässä maailman parhaan aika-ajajan Fabianin Spessu TDF:n johtajan paidan olllessa hänen harteillaan. Zipp, Spezialized, Sram iskivät tilanteseen sray-maalilla. Satulavalmistaja viljeli vielä olympiavoittoa - omalla versiollaaan olympia-renkaista, kun aitoja ei voi ostaa - ainakaan halvalla. Paljon on vielä sponsoroinnissa ja tapahtuma-brändien joint-venture-toiminnassa kehittymätöntä ja suorastaan kornia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Paul Smith interview by Rapha